Sve što vas zanima o narudžbi i dostavi

Kako naručiti proizvod?

U online trgovini odabirete proizvod, boju i veličinu te ga klikom na dugme dodajete u svoju košaricu. Klikom na košaricu u online trgovini, bit ćete preusmjereni na stranicu s pregledom narudžbe. Tamo možete promijeniti količinu, izbrisati proizvod ili ako želite možete dodati novi povratkom na željenu rubriku. Kada završite s odabirom proizvoda, prilikom pregledavanja košarice pritisnite dugme za sljedeći korak i odaberite način dostave i plaćanja te ispunite sva obavezna polja. Nakon unosa svih podataka, kliknite na dugme da biste potvrdili narudžbu. Za nekoliko minuta primit ćete e-poštu s pregledom narudžbe na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave.

Moram li se registrovati za kupovinu u online trgovini?

Nije potrebno registrovati se za kupovinu u online trgovini. Kupovati možete i kao neprijavljeni korisnik, ali ćete morati unijeti neke obavezne podatke za slanje i potvrdu narudžbe. Ipak, preporučujemo vam da se registrujete za kupovinu. Time ćete kreirati svoj profil gdje će vam biti dostupna povijest vaših narudžbi, popis željenih proizvoda koje možete kupiti u budućnosti, možete se prijaviti za informacije o aktivnostima u online trgovini itd.

Mogu li pratiti isporuku paketa?

Da. Kada potvrdite i pošaljete narudžbu, dobit ćete email s potvrdom po statusu vaše pošiljke. Kako bi ste vidjeli gdje se nalazi vaša pošiljka pozovite ExpressOne dostavnu službu na 1311 te će vam oni omogućiti pristup podacima o statusu vaše pošiljke.

Kako otkazati narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžba se može otkazati tako da nas kontaktirate na web@englishhome.ba, te ukoliko narudžba nije poslana mi ćemo izvršiti postupak otkazivanja narudžbe besplatno.

Kako mogu promijeniti svoju narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžbu više nije moguće promijeniti. Ako smatrate da je došlo do pogreške, predomislili ste se ili želite zamijeniti, ukloniti ili dodati proizvod u narudžbi, kontaktirajte nas na web@englishhome.ba zatim ćemo pokrenuti postupak promjene Vaše narudžbe.

Mogu li promijeniti adresu za dostavu nakon što sam već poslao narudžbu?

Ako ste već primili poruku potvrde e-poštom, više ne možete promijeniti adresu za dostavu. To možemo mi učiniti za vas ali samo ako nas obavijestite o ovoj promjeni pravovremeno, odnosno isti dan kada ste primili poruku potvrde. U tom slučaju, molimo da nas kontaktirate na web@englishhome.ba.

Kako mogu znati da li je narudžba potvrđena?

Nakon što potvrdite narudžbu, provjerite svoju e-poštu koju ste naveli prilikom naručivanja proizvoda jer ćete na navedenu adresu primiti poruku potvrde. Ako poruku ne primite, preporučujemo da provjerite pretinac “Neželjena pošta” (junk mail ili mail Others). Zbog različitih postavki mreže ili računara tamo se može nalaziti potvrda vaše narudžbe. Ako u tom pretincu ne možete pronaći poruku potvrde, kontaktirajte nas putem e-maila na web@englishhome.ba.

Što to znači ako proizvod nije na zalihi?

To znači da je proizvod trenutno nedostupan. Ako se proizvod ne može isporučiti, proizvod će se povući iz ponude online trgovine. Ako ste zainteresirani za kupovinu proizvoda koji nije na zalihi, kontaktirajte nas i provjerit ćemo za vas mogućnosti isporuke ili vam možemo preporučiti sličan proizvod koji bi vam možda mogao odgovarati.

Mogu li naručiti proizvode putem firme ili kao firma?

Da, jednostavno možete naručiti proizvode putem firme ili kao firma (pravna osoba). U postupku narudžbe obavezno upišite podatke o firmi u polje podataka, te u koraku odabira način plaćanja. U slučaju kupovine u ime firme, dužni ste kao ovlaštena osoba koja može kupovati u ime firme unijeti ispravne podatke i garantovati njihovu ispravnost.

Koji je način dostave?

Prodavac se obavezuje da će kupcu dostaviti kupljenu robu slanjem robe putem kurirske službe Express One, s kojom je zaključio ugovor o pružanju brzih usluga u domaćem prometu.

Odjel internetske prodaje ENGLISH HOME provjerava dostupnost i ispravnost predmeta. Ako su naručeni artikli dostupni potrošaču, šalje se potvrda o primitku narudžbe i počinju rokovi isporuke. Ako naručeni artikl nije na zalihi, potrošač dobiva e-mail ili poziv od ENGLISH HOME customer service-a o nedostupnosti predmeta. Kurirska služba će potrošača o vremenu isporuke obavijestiti telefonom. Nakon što paket preuzme kurirska služba, potrošaču će se poslati automatska poruka e-pošte s kodom pošiljke, koju može pratiti na stranici kurirske službe ExpressOne ili na kontakt telefon 1311.

Koji su troškovi dostave?

Za sve narudžbe vrijedne manje od 150 KM, potrošač se, prihvaćajući ove Uslove korištenja, obvezuje da će na ime troškova dostave prilikom preuzimanja pošiljke, direktno kuriru, platiti iznos od 9 KM sa PDV-om. Za sve narudžbe u vrijednosti od 150 KM ili više, dostava je besplatna.

Povrat proizvoda snosi kupac, te on iznosi 10 KM.

Proizvode nije moguće zamjeniti u radnjama. Povrat se isključivo radi putem brze pošte i šalje u naše skladište direktno.

Koji je prosječan rok za dostavu?

Rok isporuke je 2-3 radna dana od prvog dana nakon dana izvršenja narudžbe od strane potrošača odnosno od primanja potvrde o pošiljci. Paketiranje se vrši samo radnim danima, tj. paketi se ne dostavljaju vikendom. Obratite pažnju na moguća kašnjenja isporuke tokom perioda promocija i sezonskih popusta jer dostava ovisi o vanjskim uslugama.

Dostava na kućnu (odabranu) adresu?

Kuriri ExpressOne (vanjska kompanija koja isporučuje robu za nas), isporučuju pošiljke na adresu za dostavu u vremenu od 8 do 16 sati. Molimo osigurajte da na adresi postoji osoba koja može preuzeti pošiljku u tom periodu. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je vizualno pregledati paket kako ne bi bilo vidljivih oštećenja.

Prilikom preuzimanja Vaše narudžbe potrebno je da istu provjerite, te u slučaju bilo kakvih oštećenja prijavite najkasnije 2 sata od primitka narudžbe. Samo oštećenje koje je prijavljeno u roku od 2h može biti prihvaćeno kao reklamacija i može se reklamirati, te na njega možete izvršiti povrat ili zamjenu proizvoda.

Ako primijetite da je kutija za transport znatno oštećena i sumnjate da bi proizvod mogao biti oštećen, odbijte prihvatiti pošiljku i odmah nas obavijestite na web@englishhome.ba.

Ako je pošiljka naizgled neoštećena, slobodno preuzmite pošiljku i potpišite se u adresar kurira. Kurir pokušava dostaviti svaku pošiljku dva puta. Uobičajena je praksa da će vas, ako vas kurir ne pronađe na adresi, nazvati telefonom koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i dogovoriti novi datum isporuke. Ako vas i dalje ne može pronaći na adresi, pošiljka će nam biti vraćena. Po primitku pošiljke kontaktirat ćemo vas kako bismo utvrdili razlog neisporuke i dogovorili ponovno slanje.

O vremenu isporuke kupac će biti obaviješten telefonom od strane kurirske službe.

Nakon što paket preuzme kurirska služba, potrošaču će se poslati automatski e-mail o potvrdi izvršenja porudžbine.

Sve što vas zanima o povratu robe i novca

Mogu li zamijeniti/vratiti proizvode kupljene u internet trgovini?

Ako je nedostatak vidljiv, potrošač treba podnijeti zahtjev ENGLISH HOME-u ili pozvati kurirsku službu ExpressOne u roku od 2h od primitka proizvoda.

Proizvod ili proizvodi moraju biti vraćeni neoštećeni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži. Uz povrat proizvoda potrebno je obavezno priložiti i fiskalni račun koji vam je bio dostavljen u kutiji sa dostavom.

Podrazumijeva se da je kupac pravovremeno vratio robu ako je poslana prije isteka roka od 14 dana. Kao datum otpreme vrijedi datum kada je pošta datirana od strane pružatelja usluge poštanskih usluga koje je napisana na adresnici po primitku proizvoda.

Povrat sredstava na vaš transakcijski račun se vrši u roku 14 dana od dana primanja pošiljke i dana dostavljanja vašeg transakcijskog računa na mail web@englishhome.ba.

Pružatelj usluge zadržava pravo na zadržavanje povrata primljene uplate do trenutka preuzimanja vraćenih proizvoda ili dok kupac ne priloži dokaz da je proizvode poslao natrag pružatelju usluge.

KAKO IZVRŠITI POVRAT?

Artikle možete zamijeniti za iste – ukoliko su dostupni ili za druge uz doplatu.

Ukoliko želite povrat sredstava za neoštećen proizvod potrebno je da nam to napišete na web@englishhome.ba , te da dostavite vaš transakcijski račun sa naznakom na ime kupca te broja pošiljke. Potrebno je da izvršite povrat tako što ćete:

  1. Poslati podatke o dostavi na English Home web shop email adresu: web@englishhome.ba

Uslov za povrat neoštećenog proizvoda je plaćanje dostave u iznosu od 10 KM kurirskoj službi Express One. Povrat proizvoda koji su kupljeni online nije moguće obaviti u radnjama.

Prigovore i žalbe potrošači mogu uložiti:

  1. Slanjem na e-mail adresu web@englishhome.ba sa slikom oštećenog proizvoda, te opisom i fiskalnim računom.
  2. Na broj telefona +387 62 289 660 u periodu od 09-16h svakog radnog dana (samo za artikle kupljene u internet trgovini).

ENGLISH HOME će u roku od jednog radnog dana potvrditi da je reklamacija primljena. U roku od 8 dana od dana primitka reklamacije, prodavač će pismeno ili elektroničkim putem obavijestiti potrošača o odluci (prihvaćenom ili odbijenom prigovoru potrošača u vezi sa sukladnošću predmeta) člana, kao i mogući način rješavanja žalbe u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (povrat novca, zamjena ili popravak proizvoda).

Proizvodi se mogu vratiti slanjem zahtjeva na web@englishhome.ba

 

ENGLISH HOME će učiniti sve što je u našoj moći da riješi spornu situaciju, a sve kako bi se uklonili dotični nedostaci, te naši kupci ostali zadovoljni.

ENGLISH HOME zadržava pravo na zadržavanje povrata primljene uplate do trenutka preuzimanja vraćenih proizvoda ili dok kupac ne priloži dokaz da je proizvode poslao natrag pružatelju usluge.

Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka

Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.